Konfliktuskezelés

Gyerekként sokan, különösen a lányok azt tanulták meg, hogy a konfliktusok, viták rossz, és kerülendő dolgok, érdemes inkább elsimítani, vagy éppen kisiklani ezekből a szituációkból. Másoknak az az alapélménye, hogy egy-egy nézeteltérés vérre menő csata előképe, ahol csak győztesek, vagy vesztesek lehetnek. E két „konfliktuskezelésben” az a közös, hogy a vitás helyzetben álló felek nem tudnak kapcsolódni egymással, a konfliktusokból így senki nem tanul, és lehetetlen közös megoldást, vagy éppen megbékélést találni.

A konfliktusok eredendően nem rosszak, jelzések lehetnek arra, hogy valami elcsúszott, vagy valamiben másképpen működünk.

Eredményes konfliktuskezelésről akkor beszélünk, ha mindkét fél egyenrangú partnerként, és úgy tudja lezárni a helyzetet, hogy közösen elértünk, megértettünk a másikból valamit.

Módszeremmel a résztvevők magánéleti, és munkahelyi konfliktusok mélyére áshatnak, és olyan konfliktusrendezési technikákat tanulhatnak meg, amely a felek számára megfelelő megoldást nyújt.

Konfliktuskezelési tréning ajánlatért az oldal alján lévő elérhetőségeken tud keresni.

A tréning személyesen, és online is elérhető.