Employee Experience program

Munkavállalói élmény program

„A hatékonyabb szervezeti működésért”

2021-ben vettem részt az employee experience szakértő képzésen.

A mai munkavállalói trendeket követő cégek tisztában vannak vele, hogy a munkaerő megtartásához, és motiáválásához, már nem elegendő a megfelelő anyagi juttatás, vagy a kevésbé megfogható cégen belüli karrier ígérete.

A munkavállalók, különösen a Z generáció a munkahelyen belül mobilitásra, rugalmasságra, megfelelő kihívásokra, és élményekre vágynak.

Különböző tanulmányok szerint a munkavállalói elégedettség már inkább múlik azon, hogy mennyire érzi a dolgozó,hogy a közösséghez tartozik, és a vezetők hogyan, milyen formában biztosítják megbecsülésükről.

A koronavírus helyzet érezhetően tovább árnyalta az egyébként is megváltozott munkahelyi milliőt. A fókusz munkavállalói részről a korábbihoz képest, még inkább a rugalmasságra, biztonságra került.

Az online munkavégzés lehetősége és térnyerése pedig olyan új kihívás elé állította a cégvezetőket, amely eddig ismeretlenebb volt számukra. Az egy éves tapasztalatok, és átrendeződés után viszont egyre többen ismerik fel, hogy a virtuális tér is rengeteg lehetőséget rejt nemcsak a munka, hanem a humán erőforrás fejlesztése szempontjából.

A munkavállalók számára különösen fontos lett, hogy olyan cégnél építsenek karriert, akik adekvátan reagáltak, és reagálnak a Covid okozta krízishelyzetre.

Tréningemmel a szervezetek a fenti munkavállalói igényeket elégítik ki.

A foglalkozásokon az alábbi témákat dolgozzuk fel interaktív módon.

  • a digitális munkavégzés kérdései, megoldásai,
  • változó gazdasági környezet negatív hatásainak kommunikálása,
  • változásmenedzsment és reziliencia fejlesztése,
  • home office-ból való visszatérés problémái, előnyei,
  • mit érdemes és hogyan megtartani a Home Office-ból,
  • online közösségépítés,
  • toborzás alakulása a postvírus időszakban,
  • munka- és magánélet összefonódása és az ebből fakadó kihívások,
  • munkavállalok pszichés, testi és lelki attitűdjének emelése, pozitívvá tétele,
  •  mood manager funkció előtérbe kerülése,
  • generációk eltérő felfogása és válasza a vírushelyzetre,
  • generációk helytállása és együttműködése a digitalizált munkahelyi folyamatokban/környezetben,
  • főbb ösztönzési területek és módszerek az új helyzetben.

Mit nyerhetnek a cégek tréningemmel?

A tréning mérhetően:

  • csökkenti a munkahelyi fluktuációt
  • segíti a munkavállalók stresszkezelését, így növelve cégen belüli hatékonyságukat
  • áthidalja a munkatársak közötti generációs problémákat
  • felkelti a dolgozók motivációját, erősíti a cég iránti elköteleződést
  • segíti a munkavállalói énmárka építést
  • segíti a cégen belüli általános jó mentális állapot kialakítását
  • feltárja a cégen belüli karrier lehetőségeket

A programot szívből ajánlom azoknak a cégeknek, akik szeretnének fejlődni, és helytállni a mostani gazdasági, és Covid által befolyásolt gazdasági környezetben.

A tréning alapjául szolgáló képzésről részletesen ITT olvashat.

Cégre szabott tréning ajánlatért az alábbi elérhetőségeken kereshet.