Asszertív kommunikációs tréning

Az asszertív kommunikáció alapja az, hogy a beszélgető felek egyenrangúnak tekintik egymást, nem akarnak sem behódolni a másiknak, sem pedig fölé kerekedni. A beszélgetésben mindkét fél képviseli saját érdekeit, és határait. Éppen ezért, az asszertív kommunikációt személyes és szervezeti környezetben is szokás amolyan jolly jokerként kezelni, ami minden konfliktust, és kommunikációs problémát könnyedén megold.

A gyakorlatban elsajátítani, és következetesen alkalmazni ezt a kommunikációs stílust azonban egyáltalán nem könnyű, és több olyan feltételnek kell teljesülnie, amelyben ez hatékonyan érvényesül. Módszeremmel a résztvevők nem csupán gyakorlatát sajátíthatják el az asszertív kommunikációnak, hanem rálátást kaphatnak arra, hogy milyen szemlélet, és értékek szükségesek ahhoz, hogy következetesen alkalmazzuk munkahelyünkön, vagy magánéletünkben.

Asszertív kommunikációs tréning ajánlatért az oldal alján lévő elérhetőségeken tud keresni.

A tréning személyesen, és online is elérhető.